Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2008 23:50 - И аз бях там...и аз се кефих!!!
Автор: anallizator Категория: Музика   
Прочетен: 1603 Коментари: 1 Гласове:
1



...и аз бях там и аз се кефих...
Таря си е Таря,Найтуиш са си Найтуиш...ИСТИНАТА Е, че нито Таря щеше да е това, което е без Найтуиш...нито Найтуиш щяха да са това, което са без Таря, с малката вметка, че трябва да се гледа обективно - геният на Туомас+виртуозността на Емпу+колорита и гласа на Марко+ритъма на Джука+++невероятната,незаменима и неповторима Таря = NIGHTWISH!!!
Без Таря с уникалният и глас няма кой да изпее гениалните пиеси-произведения на Туомас.....изсвирени от неподражаемите - Марко,Джука и Емпу...
Без неподражаемите -Марко,Джука и Емпу и композициите на Туомас на Таря няма кой да и направи песните...
Албумът на Таря е добър, бандата на Таря е добра, но за песните от нейния албум...за Nemo, Wishmaster и т.н си трябват Nightwish...китарите на Марко и Емпу и барабаните на Джука...
Албумът на Найтуиш си е добър, но да го пееше ТАРЯ...
Едни без други не са пълноценни!!!

Аз си имам една мечта-след година реюниън, Таря се връща и тръгват на турне с новият албум + хитовете от нейния и ИДВАТ В БЪЛГАРИЯ!!!

ТОВА Е ИСТИНАТА!
(Коментари от рода - : Найтуиш без Таря са боклук или пък Таря без тях не става са крайни и наивно неточни)


Радвам се, че залата беше пълна и стана концерта супер, и на Таря и хареса...въпреки гафчето със завеската :)))))

Поздрави на  всички истински фенове на НЕПОВТОРИМИТЕ NIGHTWISH !!!



минути преди старта...
image



...фенЪТ!!!
image





Гласувай:
1



1. pipil - човек да ти завиди...;)
29.10.2008 23:57
човек да ти завиди...;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anallizator
Категория: Други
Прочетен: 86691
Постинги: 27
Коментари: 95
Гласове: 332
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930